• Senkroncu.Com Yeni Tasarımı İle Karşınızda!
  • İstek, Öneri ve Şikayetlerinizi Bizlere Bildirebilirsiniz.
  • Senkroncu.Com Yönetim Takımına Yeni Arkadaşlar Aranmaktadır.
Hoşgeldin, Ziyaretçi: Giriş Yap Üye Ol


Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 4.83/5 - 6 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: Pokémon Season 12 Galactic Battles Türkçe Dublaj Dvbrip MKV
Gösterim Stili
#21
Harika ilerliyor sonsuz tşklr .23. bölüm eksikmi acaba eklenmemişSad
 
Alıntı
Teşekkür Edenler:
#22
Vallahi hızınıza yetişemedım tebrikler bu dev paylaşım ıcın
 
Alıntı
Teşekkür Edenler:
#23
Hızlı bi şekilde geldi bölümler ellerine sağlık Big Grin
 
Alıntı
Teşekkür Edenler:
#24
Rica ederim Wink 12.sezon elimdeki ses kayıtları bukadar arkadaslar elinde türkçe ses dosyası olan varsa eksik bolumleride senkronlarım.

A37ve A37ve A37ve A37ve A37ve
 
Alıntı
Teşekkür Edenler: Mewtwo , _-CeZa-_ , abdullahmabel
#25
reis bende 11.sezonda 2 bölüm eksik sizde 7 ben size veriyim mi dedim ama hiç bir cevap alamadım
 
Alıntı
Teşekkür Edenler:
#26
(26/02/2013, 09:27)biozard09 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görebilmek için Üye Olmanız gerekmektedir.reis bende 11.sezonda 2 bölüm eksik sizde 7 ben size veriyim mi dedim ama hiç bir cevap alamadım

Sen CanSenkron'a ve Patron'a özel mesajdan ver sesleri, onlar Senkron'u yaparlar.
[Resim: ozWPL2.png][Resim: G1AQLy.gif] [Resim: NbB6aP.png]

Linkleri görebilmek için Üye Olmanız gerekmektedir.

 
Alıntı
Teşekkür Edenler:
#27
Beyler bende var bölümler siz bırakın biz hallederiz . Sesleri bulamassak size sorarız siz bekleyin yeter ki
 
Alıntı
Teşekkür Edenler: Silver X
#28
(26/02/2013, 11:55)Shiny Mew Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görebilmek için Üye Olmanız gerekmektedir.
(26/02/2013, 09:27)biozard09 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görebilmek için Üye Olmanız gerekmektedir.reis bende 11.sezonda 2 bölüm eksik sizde 7 ben size veriyim mi dedim ama hiç bir cevap alamadım

Sen CanSenkron'a ve Patron'a özel mesajdan ver sesleri, onlar Senkron'u yaparlar.
ses olarak değil video olarak var yüklyeyim nete vereyim sesini falan siz alırsınız olurmu
 
Alıntı
Teşekkür Edenler:
#29
admin elinde bu sezonun torrenti varmı
 
Alıntı
Teşekkür Edenler:
#30
(28/02/2013, 20:12)mypokemon Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görebilmek için Üye Olmanız gerekmektedir.admin elinde bu sezonun torrenti varmı

Yok.
[Resim: ozWPL2.png][Resim: G1AQLy.gif] [Resim: NbB6aP.png]

Linkleri görebilmek için Üye Olmanız gerekmektedir.

 
Alıntı
Teşekkür Edenler:
  


Hızlı Menü:


Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi